37 هشدار و توصیه درباره Google AdSense به محتوای تولید شده توسط کاربر که باید در نظر گرفت.

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

هشدار Google AdSense به محتوای تولید شده توسط کاربر: 37 نکته برای انطباق کامل

برای کمک به شما برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، فهرستی جامع از 37 نکته برای انطباق کامل با خط‌مشی‌های Google AdSense در مورد UGC گردآوری کرده‌ام:

  1. استفاده از محتوای باکیفیت و اصلی: Google برای محتوای باکیفیت و اصلی ارزش قائل است که برای کاربران ارزش ایجاد می‌کند. از استفاده از محتوای بی کیفیت یا تکراری که ممکن است هرزنامه یا نامربوط در نظر گرفته شود، خودداری کنید.
  2. جلوگیری از عناوین طعمه کلیک: عناوین Clickbait در خط‌مشی‌های Google AdSense مجاز نیستند. از عناوین توصیفی و دقیقی استفاده کنید که به طور دقیق محتوای وب سایت یا وبلاگ شما را نشان می دهد.
  3. از دستور زبان و املای مناسب استفاده کنید: مطمئن شوید که محتوای شما عاری از خطاهای دستوری و املایی باشد. الگوریتم‌های Google ممکن است محتوای دارای گرامر و املای ضعیف را جریمه کند.
  4. از استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد خودداری کنید: پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی بیش از حد ممکن است به عنوان هرزنامه تلقی شود و ممکن است خط‌مشی‌های Google را نقض کند. از کلمات کلیدی به طور طبیعی و مرتبط استفاده کنید.
  5. از سرفصل ها و زیرعنوان های توصیفی استفاده کنید: از سرفصل ها و زیرعنوان های توصیفی برای تجزیه محتوای خود و ارائه ساختار استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند محتوای وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  6. استفاده از متن جایگزین برای تصاویر: از متن جایگزین توصیفی برای همه تصاویر در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به الگوریتم‌های Google کمک می‌کند محتوای تصاویر شما را درک کنند و می‌تواند دید وب‌سایت شما را در نتایج جستجوی تصویر بهبود بخشد.
  7. استفاده از نشانه گذاری طرحواره: از نشانه گذاری طرحواره برای ارائه زمینه اضافی به الگوریتم های Google در مورد محتوای وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این می تواند به بهبود دید وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.
  8. از استفاده بیش از حد از تبلیغات اجتناب کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها نباید تبلیغات زیادی داشته باشند. این می‌تواند به عنوان نوعی ارسال هرزنامه تلقی شود و ممکن است خط‌مشی‌های Google را نقض کند.
  9. استفاده از طرح‌بندی‌های تبلیغاتی واکنش‌گرا: از طرح‌بندی‌های تبلیغاتی واکنش‌گرا استفاده کنید که با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و دستگاه‌ها سازگار هستند. این تضمین می کند که تبلیغات شما به درستی نمایش داده می شود و در تجربه کاربر تداخلی ایجاد نمی کند.
  10. از استفاده از تبلیغات بازشو یا همپوشانی خودداری کنید: تبلیغات بازشو و همپوشانی را می‌توان مزاحم دید و ممکن است خط‌مشی‌های Google را نقض کند. به جای آن از اشکال دیگر تبلیغات مانند تبلیغات بنری یا تبلیغات بومی استفاده کنید.
  11. از یک خط مشی رازداری واضح و شفاف استفاده کنید: مطمئن شوید که وب سایت یا وبلاگ شما دارای یک خط مشی رازداری واضح و شفاف است که نحوه جمع آوری، استفاده و اشتراک گذاری داده های کاربر را توضیح می دهد.
  12. از شرایط خدمات واضح و شفاف استفاده کنید: مطمئن شوید که وب سایت یا وبلاگ شما دارای شرایط خدمات واضح و شفاف است که قوانین و دستورالعمل های استفاده از وب سایت یا وبلاگ شما را توضیح می دهد.
  13. از یک سلب مسئولیت واضح و شفاف استفاده کنید: مطمئن شوید که وب‌سایت یا وبلاگ شما یک سلب مسئولیت واضح و شفاف دارد که هرگونه وابستگی، حمایت مالی، یا سایر روابط تجاری مرتبط با محتوای شما را توضیح می‌دهد. li>
  14. اجتناب از استفاده از محتوای دارای حق نسخه‌برداری: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای دارای حق نسخه‌برداری بدون اجازه مجاز نیست. مطمئن شوید که مجوزها یا مجوزهای لازم را برای استفاده از محتوای دارای حق نسخه برداری در وب سایت یا وبلاگ خود دارید.
  15. اجتناب از استفاده از محتوای متخلف: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای نقض‌کننده، مانند محتوایی که قوانین علامت تجاری یا حق ثبت اختراع را نقض می‌کند، مجاز نیست. مطمئن شوید که مجوزها یا مجوزهای لازم را برای استفاده از هرگونه محتوای متخلف در وب سایت یا وبلاگ خود دارید.
  16. اجتناب از استفاده از محتوای مخرب یا فریبنده: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای مخرب یا فریبنده، مانند محتوایی که قصد آسیب رساندن یا فریب کاربران را دارد، مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما ایمن است و خطری برای کاربران ندارد.
  17. از استفاده از محتوای غیراخلاقی یا پیشنهادی جنسی خودداری کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای غیراخلاقی یا وسوسه‌انگیز جنسی مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما برای همه سنین مناسب و مناسب است.
  18. از استفاده از محتوا خودداری کنیدat is violent or graphic: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای خشونت‌آمیز یا گرافیکی مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما برای همه سنین مناسب و مناسب است.
  19. از استفاده از محتوایی که سخنان مشوق عداوت و تنفر یا تحقیرآمیز است خودداری کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوایی که سخنان مشوق تنفر یا تحقیر است مجاز نیست. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما محترمانه است و برای هیچ فرد یا گروهی تبعیض قائل نمی شود.
  20. از استفاده از محتوای دارای سوگیری یا تعصب اجتماعی اجتناب کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوایی که دارای سوگیری یا تعصب اجتماعی است مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما منصفانه و بی طرفانه است.
  21. از استفاده از محتوای خطرناک یا مضر خودداری کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای خطرناک یا مضر مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما برای کاربران خطری ندارد.
  22. از استفاده از محتوایی که غیرقانونی است یا فعالیت‌های غیرقانونی را تشویق می‌کند اجتناب کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای غیرقانونی یا تشویق کننده فعالیت‌های غیرقانونی مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما قانونی است و هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را تشویق نمی کند.
  23. از استفاده از محتوای گمراه کننده یا فریبنده خودداری کنید: سیاست های Google بیان می کند که استفاده از محتوای گمراه کننده یا فریبنده مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما دقیق و درست است.
  24. از استفاده از محتوای هرزنامه یا فیشینگ اجتناب کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای هرزنامه یا فیشینگ مجاز نیست. مطمئن شوید محتوای شما برای فریب دادن یا دستکاری کاربران نیست.
  25. از استفاده از محتوای نامربوط یا خارج از موضوع خودداری کنید: خط‌مشی‌های Google بیان می‌کند که استفاده از محتوای نامربوط یا خارج از موضوع مجاز نیست. مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و مناسب با موضوع وب سایت یا وبلاگ شما است.
  26. از یک سبک واضح و ثابت استفاده کنید: از یک سبک واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند محتوای وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  27. از سرفصل‌ها و زیرعنوان‌ها به درستی استفاده کنید: از سرفصل‌ها و عنوان‌های فرعی مناسب برای تجزیه محتوای خود و ارائه ساختار استفاده کنید.
  28. از نقاط گلوله و لیست های شماره گذاری شده به درستی استفاده کنید: از نقاط گلوله و لیست های شماره دار به طور مناسب برای ارائه اطلاعات به شیوه ای واضح و مختصر استفاده کنید.
  29. از تصاویر و ویدئوها به درستی استفاده کنید: از تصاویر و ویدئوها به طور مناسب برای بهبود محتوای خود و ارائه وسایل کمک بصری استفاده کنید.
  30. استفاده از متن جایگزین برای تصاویر: از متن جایگزین توصیفی برای همه تصاویر در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به الگوریتم‌های Google کمک می‌کند محتوای تصاویر شما را درک کنند و می‌تواند دید وب‌سایت شما را در نتایج جستجوی تصویر بهبود بخشد.
  31. استفاده از متن لنگر توصیفی: از متن لنگر توصیفی برای همه پیوندهای وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به الگوریتم‌های Google کمک می‌کند محتوای پیوندهای شما را درک کنند و می‌تواند دید وب‌سایت شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.
  32. از ساختار URL واضح و ثابت استفاده کنید: از یک ساختار URL واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  33. استفاده از منوی پیمایش واضح و ثابت: از یک منوی پیمایش واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  34. از یک صفحه‌آرایی واضح و ثابت استفاده کنید: از یک صفحه‌آرایی واضح و ثابت در سراسر وب‌سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  35. از طرح رنگی واضح و ثابت استفاده کنید: از یک طرح رنگی واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  36. از یک سبک فونت واضح و ثابت استفاده کنید: از یک سبک فونت واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.
  37. از فاصله و قالب بندی واضح و ثابت استفاده کنید: از فاصله و قالب بندی واضح و ثابت در سراسر وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این به کاربران و الگوریتم‌های Google کمک می‌کند ساختار وب‌سایت یا وبلاگ شما را درک کنند.

با پیروی از این 37 نکته، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت یا وبلاگ شما به طور کامل با خط مشی های Google AdSense در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر مطابقت دارد. به یاد داشته باشید که همیشه از محتوای با کیفیت بالا و اصلی استفاده کنید و از استفاده از هر محتوایی که ممکن است هرزنامه، نامناسب یا مضر تلقی شود خودداری کنید.

عناوین مرجع معتبر:

  1. «Google AdSense Policy Guidelines» – Google
  2. “خط مشی محتوای تولید شده توسط کاربر Google AdSense” – Google
  3. «خط‌مشی‌های برنامه Google AdSense» – Google

توجه: این مراجع به صورت آنلاین در دسترس نیستند و فقط برای ناشران مجاز Google AdSense در دسترس هستند.