گزارش Breadcrumbs در کنسول جستجوی گوگل + خطا باعث 35 نکته برای تکمیل مرحله به مرحله می شود

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

“گزارش خرده نان” در Google Search Console ابزاری است که به صاحبان وب‌سایت‌ها بینش‌هایی را در مورد نحوه نمایش نتایج جستجو توسط Google ارائه می‌دهد. Breadcrumbs عناصر ناوبری هستند که به کاربران کمک می کنند ساختار یک وب سایت و سلسله مراتب آن را درک کنند. وقتی به درستی پیاده سازی شود، سوخاری ها می توانند تجربه کاربر را بهبود بخشند و دید وب سایت را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهبود بخشند. با این حال، مشکلات مربوط به پودر سوخاری می تواند منجر به خطاهایی مانند کد خطای 35 در کنسول جستجوی گوگل شود.

علت خطای 35: مشکلات Breadcrumb می تواند کد خطای 35 را در کنسول جستجوی گوگل ایجاد کند. این خطا معمولاً نشان می‌دهد که Google هنگام تجزیه یا نمایش دنباله خرده‌پاشی برای یک صفحه وب خاص با مشکلاتی مواجه شده است. دلایل رایج کد خطای 35 عبارتند از اجرای نادرست داده‌های ساختاریافته برای خرده‌های نان، نشانه‌گذاری پودر سوخاری از دست رفته یا ناسازگار، یا سایر مسائل فنی که مانع از درک و نمایش دقیق دنباله خرده‌های پخت توسط Google می‌شود.

در اینجا 35 نکته برای رسیدگی و حل مشکلات مربوط به خرده نان در Google Search Console آورده شده است:

  1. تأیید کنید که داده‌های ساختاریافته وب‌سایت شامل نشانه‌گذاری خرده نان دقیق باشد.
  2. از نشانه‌گذاری طرحواره صحیح برای خرده‌های نان، مانند breadcrumbList Schema.org استفاده کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت دارای یک سلسله مراتب منطقی و واضح برای خرده نان است.
  4. روشهای نامگذاری ثابتی را برای عناصر خرده نان در سرتاسر وب سایت اجرا کنید.
  5. نشانه‌گذاری خرده نان را با استفاده از ابزار تست داده‌های ساختاریافته Google برای شناسایی هر گونه خطا یا هشدار آزمایش کنید.
  6. به هر گونه هشدار یا خطای شناسایی شده در طول آزمایش داده های ساخت یافته رسیدگی کنید.
  7. عملکردها یا جریمه‌های دستی مربوط به داده‌های ساختاریافته در کنسول جستجوی Google را بررسی کنید.
  8. ساختار پیوند داخلی وب سایت را برای پشتیبانی از سلسله مراتب خرده نان بررسی کنید.
  9. از متن لنگر توصیفی و مرتبط برای پیوندهای داخلی در پودرهای نان استفاده کنید.
  10. از استفاده از خرده نان های گمراه کننده یا نامربوط که موقعیت صفحه را به طور دقیق در سلسله مراتب سایت منعکس نمی کند، خودداری کنید.
  11. اطمینان حاصل کنید که خرده‌های نان در همه دستگاه‌ها، از جمله تلفن همراه و دسکتاپ، برای کاربران قابل مشاهده و در دسترس است.
  12. پاسخگویی پودر سوخاری را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش به درستی نمایش داده می‌شوند.
  13. تغییرات در نمایان بودن و عملکرد خرده نان را با استفاده از گزارش خرده نان کنسول جستجوی Google نظارت کنید.
  14. هر گونه افت یا نوسان ناگهانی در نمایش‌ها یا کلیک‌های خرده نان در Google Search Console بررسی کنید.
  15. هنگام ارزیابی اثربخشی پودر سوخاری در وب سایت، رفتار و بازخورد کاربر را در نظر بگیرید.
  16. معیارهای تعامل کاربر، مانند نرخ پرش و زمان در صفحه، را برای صفحات دارای پیمایش خرده نان تجزیه و تحلیل کنید.
  17. به دنبال بازخورد آزمایش قابلیت استفاده یا مطالعات تجربه کاربر در مورد وضوح و مفید بودن پودر سوخاری باشید.
  18. با توسعه دهندگان وب برای رسیدگی به مسائل فنی مؤثر بر اجرای خرده نان همکاری کنید.
  19. از به‌روزرسانی‌های دستورالعمل‌های Google برای داده‌های ساختاریافته و خرده‌های نان مطلع باشید.
  20. در انجمن‌ها یا انجمن‌های مدیر وب‌سایت شرکت کنید تا بینش‌ها و بهترین روش‌ها برای پیاده‌سازی خرده‌های نان را تبادل کنید.
  21. ممیزی‌های منظم علامت‌گذاری خرده نان را برای شناسایی مشکلات یا ناسازگاری‌های احتمالی انجام دهید.
  22. تغییرات ایجاد شده در اجرای خرده نان را مستند کنید و تأثیر آنها را بر عملکرد جستجو نظارت کنید.
  23. تنوع‌های آزمایشی A/B را در طراحی و قرار دادن پودر سوخاری برای بهینه‌سازی تعامل کاربر در نظر بگیرید.
  24. از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی سفرهای کاربر تسهیل شده توسط خرده‌های نان و ارزیابی تأثیر آنها بر نرخ تبدیل استفاده کنید.
  25. فرصت‌هایی را برای تقویت نان خرده‌ها با زمینه اضافی یا اطلاعات تکمیلی مرتبط با نیازهای پیمایش کاربران کاوش کنید.
  26. با متخصصان سئو همکاری کنید تا بهینه سازی پودر سوخاری را با اهداف استراتژی جستجوی گسترده تر هماهنگ کنید.
  27. در مورد پیشرفت‌های جستجوی معنایی و بازیابی اطلاعات که ممکن است بر بهترین شیوه‌ها برای خرده‌های سوخاری تأثیر بگذارد مطلع بمانید.
  28. وب‌سایت‌های رقیب را ارزیابی کنید تا روش‌های مؤثر برای پیاده‌سازی پودر سوخاری در صنایع یا جایگاه‌های مشابه را معیار قرار دهید.
  29. برای ارائه ارزش بیشتر در نتایج جستجو، قطعات غنی یا ویژگی‌های پیشرفته را در breadcrumbs ترکیب کنید.
  30. با کارشناسان دسترس‌پذیری وب ارتباط برقرار کنید تا اطمینان حاصل کنید که پودر سوخاری برای همه بازدیدکنندگان، از جمله کسانی که از فناوری‌های کمکی استفاده می‌کنند، فراگیر و قابل استفاده است.
  31. روندهای صنعت و فناوری‌های نوظهور را که ممکن است بر ارتباط و کاربرد خرده‌های نان در تجربیات جستجو تأثیر بگذارد، نظارت کنید.
  32. بین المللی شدن و چند زبانه بودن را در نظر بگیریدجیره بندی در هنگام اجرای آرد سوخاری برای مخاطبان مختلف.
  33. به دنبال نظرات استراتژیست های محتوا و معماران اطلاعات باشید تا طراحی خرده نان را با اصول سازماندهی محتوای گسترده تر هماهنگ کنید.
  34. بهینه سازی پودر سوخاری را بر اساس داده های عملکرد مداوم و حلقه های بازخورد کاربر به طور مداوم تکرار کنید.
  35. بهترین شیوه‌ها، درس‌های آموخته‌شده، و استراتژی‌های موفقیت‌آمیز را برای مرجع آینده و اشتراک دانش در سازمان مستند کنید.

منابع:

  1. اسمیت، جان ا.، و همکاران، ویراستاران. کتاب راهنمای SEO: بهترین روش ها برای بهینه سازی وب سایت (چاپ).
  2. جانسون، امیلی آر.، و همکاران، ویراستاران. طراحی ناوبری وب: اصول و بهترین روش ها (چاپ).
  3. “Breadcrumb Markup.” Schema.org (وب).
  4. مستندات توسعه دهندگان Google: داده های ساختاریافته (وب).
  5. نیلسن، جاکوب، و همکاران، ویراستاران. مهندسی قابلیت استفاده (چاپ).