کسب درآمد از Spotify [تقویت کامل جریان چگونه انجام می شود] 35 نکته برای تکمیل مرحله به مرحله

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

کسب درآمد از Spotify را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی از جمله تقویت جریان به دست آورد. افزایش استریم به تمرین افزایش تعداد استریم‌ها برای یک آهنگ یا هنرمند خاص در پلتفرم اشاره دارد که می‌تواند منجر به حق امتیاز بالاتر و افزایش نمایش شود. در اینجا 35 نکته در مورد چگونگی تکمیل افزایش استریم مرحله به مرحله آورده شده است:

  1. ایجاد موسیقی با کیفیت بالا: اساس تقویت جریان موفق، ایجاد موسیقی با کیفیت بالا است که با شنوندگان طنین انداز شود.
  2. الگوریتم Spotify را بشناسید: با الگوریتم Spotify و نحوه تعیین مکان‌ها و توصیه‌های لیست پخش آشنا شوید.
  3. استفاده از لیست‌های پخش: آهنگ‌های خود را به فهرست‌های پخش محبوب در ژانر خود تنظیم کرده و ارسال کنید تا دید را افزایش دهید.
  4. همکاری با اینفلوئنسرها: با اینفلوئنسرها و سلیقه سازانی که می توانند موسیقی شما را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ کنند شریک شوید.
  5. ارتباط با طرفداران: از طریق تعامل در رسانه های اجتماعی و محتوای انحصاری، با پایگاه طرفداران خود ارتباط قوی ایجاد کنید.
  6. انتشار مداوم: به طور منظم موسیقی جدید منتشر کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید و شنوندگان جدیدی را جذب کنید.
  7. نمایه خود را بهینه کنید: اطمینان حاصل کنید که نمایه Spotify شما کامل است، از جمله بیوگرافی جذاب، عکس های حرفه ای و پیوندهایی به رسانه های اجتماعی.
  8. استفاده از فراداده: عناوین، توضیحات و برچسب‌های آهنگ خود را برای بهبود قابلیت جستجو در پلتفرم بهینه کنید.
  9. تبلیغ متقابل در سایر پلتفرم‌ها: انتشارات Spotify خود را در سایر پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام، یوتیوب و TikTok تبلیغ کنید.
  10. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید: طرفداران را تشویق کنید تا محتوایی با موسیقی شما ایجاد کنند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  11. درگیر شدن در فهرست پخش مشترک: با هنرمندان دیگر همکاری کنید تا لیست‌های پخش مشترکی ایجاد کنید که موسیقی یکدیگر را نمایش می‌دهند.
  12. از کمپین‌های ذخیره اولیه استفاده کنید: طرفداران را تشویق کنید تا نسخه‌های آینده را از قبل ذخیره کنند، که می‌تواند تعداد پخش اولیه را پس از انتشار افزایش دهد.
  13. پیوند به فهرست‌های پخش تحریریه: موسیقی خود را برای بررسی ارسال کنید تا از طریق Spotify برای هنرمندان در فهرست‌های پخش سرمقاله Spotify برجسته شود.
  14. از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید: از Spotify برای ابزارهای تجزیه و تحلیل داده هنرمندان برای به دست آوردن بینش در مورد جمعیت شناختی و رفتار شنوندگان استفاده کنید.
  15. اجرای تبلیغات هدفمند: برای دستیابی به مخاطبان جدید، کمپین های تبلیغاتی هدفمند را در Spotify اجرا کنید.
  16. محتوای انحصاری پیشنهاد دهید: محتوای انحصاری یا دسترسی زودهنگام به نسخه‌های جدید را برای طرفداران اختصاصی فراهم کنید.
  17. شبکه با متخصصان صنعت: با متخصصان صنعت مانند مدیران، برچسب ها و آژانس های روابط عمومی که می توانند به ترویج موسیقی شما کمک کنند، روابط برقرار کنید.
  18. روندها را رصد کنید: از روندهای فعلی موسیقی مطلع باشید و استراتژی خود را بر این اساس تطبیق دهید.
  19. در اجرای زنده شرکت کنید: از ویژگی Spotify’s Concerts برای تبلیغ اجراهای زنده و ارتباط حضوری با طرفداران استفاده کنید.
  20. در تبادل فهرست پخش مشترک شرکت کنید: در برنامه‌های تبادل لیست پخش با هنرمندان دیگر شرکت کنید تا به طور متقابل تعداد پخش را افزایش دهید.
  21. اثبات اجتماعی اهرمی: اثبات اجتماعی مانند ویژگی های مطبوعاتی، جوایز، یا همکاری های قابل توجه را برای افزایش اعتبار برجسته کنید.
  22. ایجاد جلد هنری جذاب: روی جلد روی جلد جذاب بصری سرمایه گذاری کنید که توجه را به خود جلب کرده و برند شما را به طور موثر نشان دهد.
  23. از هشتگ ها به طور موثر استفاده کنید: برای افزایش قابلیت کشف، هشتگ های مرتبط و پرطرفدار را در پست های رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.
  24. تشویق درگیر شدن با کاربر: از شنوندگان بخواهید آهنگ های شما را ذخیره، به اشتراک بگذارند و به لیست های پخش خود اضافه کنند.
  25. بسته‌های کالای پیشنهادی: بسته‌های کالایی ایجاد کنید که شامل دسترسی انحصاری یا هدیه‌های مربوط به پخش موسیقی شما باشد.
  26. مهمانی‌های گوش دادن میزبان: مهمانی‌های شنیداری مجازی یا جلسات پرسش و پاسخ زنده مربوط به نسخه‌های جدید را میزبانی کنید تا مستقیماً طرفداران را درگیر کنید.
  27. جستجوی پوشش مطبوعاتی: موسیقی خود را برای ویژگی‌ها یا بررسی‌های احتمالی که می‌تواند ترافیک را به نمایه Spotify شما هدایت کند، به رسانه‌های مربوطه ارائه دهید.
  28. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید: یک لیست ایمیل از طرفداران بسازید و آنها را به طور مرتب در مورد نسخه های جدید و محتوای انحصاری Spotify به روز کنید.
  29. در مسابقات یا چالش‌های موسیقی شرکت کنید: در رقابت‌های موسیقی یا چالش‌هایی شرکت کنید که می‌توانند از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر، مخاطب را افزایش دهند.
  30. همکاری با پادکست‌ها: به دنبال فرصت‌هایی باشید تا موسیقی خود را در پادکست‌های محبوب نمایش دهید یا محتوای اصلی را برای پلتفرم‌های پادکست ادغام شده با Spotify ایجاد کنید.
  31. بهینه سازی برای سئو: اطمینان حاصل کنید که حضور آنلاین شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است و این امر باعث می شود طرفداران بالقوه بتوانند موسیقی شما را به صورت آنلاین کشف کنند.
  32. درگیر ساختن انجمن باشید: با ایجاد گروه‌های اختصاصی یا برای، حس اجتماعی را در میان طرفداران تقویت کنیدums که آنها می توانند در مورد موسیقی شما بحث کنند و به اشتراک بگذارند.
  33. پیشنهاد محتوای پشت صحنه: اجمالی از پشت صحنه فرآیند خلاقیت یا بینش شخصی خود را با طرفداران به اشتراک بگذارید.
  34. از چالش‌ها یا روندهای ویروسی استفاده کنید: در چالش‌ها یا روندهای ویروسی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت کنید که می‌توانند به‌طور ارگانیک تعداد پخش‌ها را افزایش دهند.
  35. از به‌روزرسانی‌های پلتفرم مطلع بمانید: از تغییرات و به‌روزرسانی‌های پلتفرم Spotify مطلع شوید تا استراتژی‌ها را مطابق با آن تطبیق دهید و از ویژگی‌های جدید بهره ببرید.

5 مرجع معتبر برتر:

  1. Krasilovsky، M.، Shemel، S.، و Gross، J.M.، (2007). این تجارت بازاریابی و تبلیغات موسیقی (چاپ)
  2. مولیگان، ام.، و برکات، ا.، (2020). خدمات پخش موسیقی (وب)
  3. دویل، پی.، (2017). درک فرهنگ موسیقی عامه پسند (چاپ)
  4. Hesmondhalgh, D., & Baker, S., (2015). کار خلاق (چاپ)
  5. نگوس، ک.، (2018). تولید فرهنگ (چاپ)