ویژگی جدید اینستاگرام به نام استیکرهای خرید برای استوری ها 35 نکته نحوه تکمیل مرحله به مرحله

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

ویژگی جدید اینستاگرام، استیکرهای خرید برای استوری ها، به کاربران اجازه می دهد تا محصولات را در استوری اینستاگرام خود برچسب گذاری کنند و دنبال کنندگان خود را برای خرید آن محصولات هدایت کنند. این ویژگی یک تجربه خرید یکپارچه را برای کاربران فراهم می‌کند، زیرا اکنون می‌توانند محصولات را مستقیماً از استوری‌هایی که در اینستاگرام مشاهده می‌کنند کشف کرده و خریداری کنند. در اینجا 35 نکته گام به گام برای تکمیل این فرآیند آورده شده است:

  1. اطمینان از واجد شرایط بودن: برای استفاده از استیکرهای خرید در استوری، باید شرایط واجد شرایط بودن اینستاگرام را رعایت کنید. به طور معمول، این شامل داشتن یک حساب تجاری و پیروی از سیاست‌های تجاری اینستاگرام است.
  2. راه اندازی خرید در اینستاگرام: اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید خرید را در حساب اینستاگرام خود تنظیم کنید. این شامل اتصال حساب خود به کاتالوگ فیس بوک و دریافت تأییدیه برای ویژگی های خرید است.
  3. ایجاد استوری: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید تا یک استوری جدید ایجاد کنید.
  4. محصول را انتخاب کنید: یک عکس بگیرید یا یک تصویر برای استوری خود آپلود کنید. سپس، روی نماد برچسب در بالای صفحه ضربه بزنید.
  5. افزودن برچسب خرید: برچسب «محصول» را از گزینه‌های برچسب انتخاب کنید.
  6. انتخاب محصول: محصولی را که می‌خواهید برچسب‌گذاری کنید از کاتالوگ فیس‌بوک پیوند شده خود جستجو کنید.
  7. استیکر را قرار دهید: برچسب خرید را روی محصول در تصویر داستان خود قرار دهید.
  8. سفارشی کردن برچسب: می‌توانید ظاهر برچسب خرید را با ضربه زدن روی آن و انتخاب سبک‌ها یا رنگ‌های مختلف سفارشی کنید.
  9. استوری خود را به اشتراک بگذارید: هنگامی که برچسب خرید را اضافه کردید، استوری خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
  10. مشاهده اطلاعات آماری: پس از اشتراک‌گذاری، می‌توانید اطلاعات آماری را مشاهده کنید تا ببینید چند نفر با برچسب خرید درگیر شده‌اند و برای مشاهده جزئیات محصول روی آن ضربه زده‌اند.
  11. ارتباط با مشتریان: به هرگونه سؤال یا نظر مشتریانی که با داستان‌های قابل خرید شما تعامل دارند، پاسخ دهید.
  12. استوری های قابل خرید خود را تبلیغ کنید: برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، استوری های قابل خرید خود را از طریق تبلیغات اینستاگرام تبلیغ کنید.
  13. نظارت بر عملکرد: نحوه عملکرد استوری‌های قابل خرید خود را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام پیگیری کنید.
  14. محصولات مختلف را آزمایش کنید: محصولات مختلف و استراتژی‌های محتوا را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می‌شود.
  15. همکاری با اینفلوئنسرها: در صورت امکان، با اینفلوئنسرها همکاری کنید تا محصولات خود را در داستان‌های قابل خریدشان نشان دهید.
  16. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا: مطمئن شوید که تصاویری که در داستان های قابل خرید خود استفاده می کنید با کیفیت بالا و از نظر بصری جذاب هستند.
  17. ارائه فراخوان‌های اقدام شفاف: بینندگان را تشویق کنید تا در داستان‌های قابل خرید خود، «تند به بالا بکشند» یا «برای خرید ضربه بزنند» تا تعامل را افزایش دهند.
  18. استفاده از هشتگ‌ها و برچسب‌های مکان: با استفاده از هشتگ‌ها و برچسب‌های مکان مرتبط در استوری‌های قابل خرید خود، قابلیت شناسایی را افزایش دهید.
  19. ایجاد شرح‌های جذاب: زیرنویس‌های جذابی را ایجاد کنید که مکمل محصولات موجود در داستان‌های قابل خرید شما باشد.
  20. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید: محتوای تولید شده توسط کاربر را در داستان های قابل خرید خود بگنجانید تا استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید.
  21. با برندسازی سازگار بمانید: برای تقویت هویت برند، در برندسازی در تمام داستان‌های قابل خرید خود ثبات داشته باشید.
  22. مخاطبان خود را آموزش دهید: از داستان های قابل خرید به عنوان فرصتی برای آموزش مخاطبان خود در مورد ویژگی ها، مزایا و کاربردهای محصول استفاده کنید.
  23. تبلیغ متقابل در سایر پلتفرم‌ها: پیوندهای داستان‌های قابل خرید خود را در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا کانال‌های بازاریابی به اشتراک بگذارید.
  24. توضیحات محصول را بهینه کنید: اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول واضح، مختصر، و نکات کلیدی فروش را برجسته کرده است.
  25. پیشنهادات یا تبلیغات انحصاری ارائه دهید: با ارائه معاملات یا تبلیغات انحصاری از طریق داستان‌های قابل خرید خود، احساس فوریت ایجاد کنید.
  26. درگیر شدن با نظرسنجی ها و سوالات داستان: از ویژگی های تعاملی مانند نظرسنجی و سوالات در استوری های قابل خرید خود برای تشویق مشارکت استفاده کنید.
  27. توصیه‌های مشتری را برجسته کنید: نظرات یا نظرات مشتریان را برای اثبات اجتماعی در داستان‌های قابل خرید خود بگنجانید.
  28. استفاده از نکات برجسته داستان: برای مشاهده مداوم، داستان‌های قابل خرید موفق را به عنوان برگزیده در نمایه خود ذخیره کنید.
  29. همکاری با سایر مشاغل: مشارکت با مارک‌های مکمل را برای تبلیغات متقابل در داستان‌های قابل خرید کاوش کنید.
  30. در خصوص ویژگی‌های جدید به‌روز بمانید: برای قابلیت‌های بیشتر، از ویژگی‌ها یا به‌روزرسانی‌های جدید مربوط به استوری‌های قابل خرید در اینستاگرام مطلع شوید.
  31. دستورالعمل‌های پلتفرم را رعایت کنید: مطمئن شوید که تمام محتوای موجود در استوری‌های قابل خرید شما با دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام و خط‌مشی‌های تبلیغاتی مطابقت دارد.
  32. ردیابی تبدیل‌ها و فروش‌ها : از ابزارهای موجود برای ردیابی تبدیل‌ها و فروش‌های ناشی از تعامل با داستان‌های قابل خرید استفاده کنید

33.درگیر شدن با داده های Insights: برای درک رفتار و ترجیحات مشتری، داده های بینش را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید

34استراتژی را بر اساس عملکرد تنظیم کنید: رویکرد خود را بر اساس داده‌های عملکرد اصلاح کنید، با تمرکز بر آنچه که برای افزایش فروش بهتر عمل می‌کند.

35خلاق بمانید: به طور مداوم ایده های جدید و رویکردهای خلاقانه را برای استفاده از برچسب های خرید در داستان ها مطرح کنید.

منابع:

  1. اسمیت، جان دی، و همکاران، ویرایش. راهنمای رسانه های اجتماعی. چاپ کنید
  2. جانسون، سارا. “به حداکثر رساندن فرصت های تجاری در اینستاگرام.” بازاریابی امروز، جلد 23، شماره 2، 2020. وب
  3. براون، امیلی. راهنمای نهایی تجارت اجتماعی. چاپ
  4. ویلیامز، مایکل. “تاثیر اینستاگرام بر تجارت الکترونیک.” مجله بازاریابی دیجیتال، جلد 15، شماره 3، 2019. وب
  5. تیلور، رابرت. قدرت داستان سرایی بصری. چاپ