تغییر نام Google Webmaster Tools به Search Console 35 نکته نحوه تکمیل گام به گام

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

Google Webmaster Tools، سرویسی که توسط Google برای کمک به مدیران وب‌سایت برای نظارت و حفظ حضور سایت خود در نتایج جستجوی Google ارائه می‌شود، در سال 2015 به کنسول جستجوی Google تغییر نام داد. این تغییر در نام با چند به‌روزرسانی همراه بود. و بهبود عملکرد ابزار. در اینجا 35 نکته گام به گام در مورد نحوه تکمیل این انتقال آورده شده است:

  1. درک تغییر نام تجاری: با دلایل تغییر نام تجاری گوگل وبمستر تولز به کنسول جستجوی گوگل آشنا شوید. این شامل درک عملکرد گسترده و مخاطبانی است که نام جدید شامل می شود.
  2. به روز رسانی اسناد: هر گونه مستندات یا مواد آموزشی که به ابزارهای وب مستر گوگل ارجاع می دهند را مرور و به روز کنید تا نام جدید، کنسول جستجوی Google را منعکس کند.
  3. به روز رسانی ارتباطات داخلی: اطمینان حاصل کنید که همه ارتباطات داخلی سازمان شما منعکس کننده نام جدید Google Search Console است.
  4. به روز رسانی ارتباطات خارجی: هرگونه ارتباطات خارجی، مانند گزارش های مشتری یا مطالب مربوط به مشتری را به روز کنید تا نام جدید، کنسول جستجوی Google را منعکس کند.
  5. به‌روزرسانی محتوای وب‌سایت: محتوای وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا با کنسول جستجوی Google جایگزین ارجاع به Google Webmaster Tools شود.
  6. به‌روزرسانی مواد آموزشی: اگر آموزش استفاده از Google Webmaster Tools ارائه می‌دهید، مطالب خود را به‌روزرسانی کنید تا نام جدید Google Search Console را منعکس کند.
  7. به‌روزرسانی ابزارهای شخص ثالث: اگر از ابزارها یا افزونه‌های شخص ثالثی استفاده می‌کنید که با Google Webmaster Tools یکپارچه می‌شوند، مطمئن شوید که برای پشتیبانی از Google Search Console به‌روزرسانی شده‌اند.
  8. اطلاع رسانی به سهامداران: به ذینفعان مربوطه در سازمان خود درباره تغییر نام تجاری اطلاع دهید و هر گونه اطلاعات یا آموزش لازم را در مورد استفاده از کنسول جستجوی Google به آنها ارائه دهید.
  9. آموزش مشتریان یا کاربران: اگر به مشتریان خدمات ارائه می‌دهید یا کاربرانی دارید که با وب‌سایت شما تعامل دارند، به آنها در مورد تغییر نام تجاری و هرگونه تغییری که ممکن است در هنگام استفاده از «کنسول جستجوی Google» باید آگاه باشند، آموزش دهید. .
  10. بررسی ویژگی‌های جدید: با هر ویژگی یا به‌روزرسانی جدیدی که در کنار تغییر نام تجاری معرفی شده‌اند، آشنا شوید تا مطمئن شوید که از قابلیت‌های کنسول جستجوی Google استفاده کامل می‌کنید.
  11. مرور منابع راهنما: برای مرور هر گونه منابع راهنمایی جدید یا اسناد پشتیبانی ارائه شده توسط Google برای کنسول جستجوی Google وقت بگذارید.
  12. درک تغییرات داده: هر گونه تغییر در ارائه داده یا معیارهای موجود در کنسول جستجوی Google در مقایسه با آنچه در Google Webmaster Tools موجود بود را درک کنید.
  13. به‌روزرسانی مجوزهای دسترسی: مجوزهای دسترسی را برای اعضای تیم خود یا سایر افرادی که در کنسول جستجوی Google به حساب شما دسترسی دارند، بررسی و به‌روزرسانی کنید.
  14. اتصال مجدد ویژگی‌ها: اگر دارایی‌هایی را داشتید که در Google Webmaster Tools تأیید شده‌اند، مطمئن شوید که به درستی در کنسول جستجوی Google متصل و تأیید شده‌اند.
  15. بازبینی تنظیمات امنیتی: تنظیمات امنیتی را در حساب خود مرور و به‌روزرسانی کنید تا از انتقال یکپارچه از Google Webmaster Tools به Google Search Console اطمینان حاصل کنید.
  16. درک تغییرات گزارش‌دهی: هرگونه تغییر در گزارش‌دهی یا عملکردهای صادرات داده در کنسول جستجوی Google را در مقایسه با آنچه در Google Webmaster Tools موجود بود، درک کنید.
  17. مرور خطاهای خزیدن: برای بررسی خطاهای خزیدن یا مشکلاتی که در کنسول جستجوی Google گزارش شده است، وقت بگذارید و در صورت لزوم به آنها رسیدگی کنید.
  18. تنظیم اعلان‌های ایمیل: اعلان‌های ایمیل را در کنسول جستجوی Google برای هشدارهای مهم مرتبط با عملکرد وب‌سایت خود در نتایج جستجو پیکربندی کنید.
  19. کاوش در گزارش‌های پوشش فهرست: گزارش‌های پوشش فهرست موجود در کنسول جستجوی Google را کاوش کنید و تفاوت آن‌ها با گزارش‌های مشابه در Google Webmaster Tools را درک کنید.
  20. بازبینی گزارش‌های قابلیت استفاده از تلفن همراه: از گزارش‌های قابلیت استفاده از تلفن همراه موجود در کنسول جستجوی Google استفاده کنید و به مشکلات مربوط به تجربه کاربر تلفن همراه در وب‌سایت خود رسیدگی کنید.
  21. استفاده از گزارش‌های عملکرد: از گزارش‌های عملکرد در کنسول جستجوی Google برای تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو و تعامل کاربر با لیست‌های سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنید.
  22. درک گزارش‌های نتایج غنی: با گزارش‌های نتایج غنی موجود در کنسول جستجوی Google آشنا شوید و فرصت‌ها را برای en.با استفاده از داده های ساختاریافته ظاهر سایت خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.
  23. ابزار بازرسی URL بهینه: با نحوه استفاده از ابزار بازرسی URL در کنسول جستجوی Google برای اطلاعات دقیق درباره نحوه نمایه‌سازی یک URL خاص و نمایش آن در نتایج جستجو آشنا شوید.
  24. کاوش در گزارش پیوندها: گزارش پیوندها را در کنسول جستجوی Google کاوش کنید تا متوجه شوید که سایت شما چگونه از وب‌سایت‌های دیگر پیوند داده شده است و زمینه‌های بالقوه برای بهبود را شناسایی کنید.
  25. بازبینی گزارش مشکلات امنیتی: گزارش‌های مسائل امنیتی موجود در کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا به نگرانی‌های مربوط به امنیت که ممکن است بر حضور سایت شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد، رسیدگی کنید.
  26. درک گزارش اقدامات دستی: با گزارش‌های اقدامات دستی در کنسول جستجوی Google آشنا شوید، که اطلاعاتی درباره هرگونه اقدام دستی توسط تیم وب هرزنامه Google علیه سایت شما ارائه می‌دهد.
  27. استفاده از گزارش‌های وضعیت AMP (در صورت وجود): اگر سایت شما از صفحات موبایل شتاب‌دهی شده (AMP) استفاده می‌کند، از گزارش‌های وضعیت AMP موجود در کنسول جستجوی Google برای نظارت بر مشکلات و عملکرد خاص AMP استفاده کنید.
  28. کاوش در گزارش پست‌های شغلی (در صورت وجود): اگر سایت شما دارای پست‌های شغلی است که با استفاده از نشانه‌گذاری schema.org ساختار یافته‌اند، گزارش‌های پست‌های شغلی موجود در کنسول جستجوی Google را برای اطلاعاتی در مورد نحوه نمایش این فهرست‌ها در جستجو کاوش کنید. نتایج.
  29. بهره‌گیری از گزارش فهرست‌های رویداد (در صورت وجود): اگر سایت شما دارای فهرست‌های رویدادی است که با نشانه‌گذاری schema.org علامت‌گذاری شده‌اند، از گزارش‌های فهرست رویدادهای موجود در کنسول جستجوی Google برای نظارت بر نحوه ارائه این رویدادها در کنسول استفاده کنید. نتایج جستجو.
  30. درک گزارش‌های عملکرد Discover (در صورت وجود): اگر محتوای سایت شما برای نمایش در Discover واجد شرایط است، با گزارش‌های عملکرد Discover موجود در Google Search Console آشنا شوید تا اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل کاربران با محتوای شما داشته باشید. در کشف سطوح.
  31. مرور گزارش Core Web Vitals (در صورت وجود): اگر روی بهینه‌سازی تجربه کاربر در سایت خود تمرکز کرده‌اید، گزارش‌های اصلی وب حیاتی موجود در کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا متوجه شوید که صفحات شما چگونه کار می‌کنند. داده های استفاده در دنیای واقعی.
  32. استفاده از ابزار پارامترهای URL (در صورت وجود): اگر سایت شما از پارامترهای URL برای تغییرات محتوا استفاده می‌کند، از ابزار پارامترهای URL در کنسول جستجوی Google استفاده کنید تا نحوه تأثیر این پارامترها بر نمایه‌سازی و خزیدن سایت خود را کنترل کنید. محتوا.
  33. کاوش در تنظیمات هدف‌گیری بین‌المللی (در صورت وجود): اگر مخاطب بین‌المللی دارید، تنظیمات هدف‌یابی بین‌المللی موجود در کنسول جستجوی Google را کاوش کنید تا مشخص کنید می‌خواهید محتوای سایت شما چگونه در کشورهای مختلف هدف قرار گیرد یا زبان ها.
  34. استفاده از ویژگی‌های دامنه (در صورت وجود): اگر چندین زیر دامنه یا پروتکل را برای یک نهاد واحد مدیریت می‌کنید (مانند www.example.com، m.example.com، https://example.com)، استفاده از ویژگی‌های دامنه را در کنسول جستجوی Google برای نماهای تلفیقی از عملکرد وب سایت شما در این تغییرات.
  35. به‌روزرسانی با تغییرات: با بررسی منظم اطلاعیه‌های رسمی و منابع ارائه‌شده توسط شرکت، از هر گونه به‌روزرسانی یا تغییری که Google در مورد ابزارهای کنسول جستجوی آن معرفی می‌کند در آینده مطلع شوید.

5 مرجع معتبر برتر استفاده شده:

  1. سالیوان، دنی و شوارتز بری و بوید اریک و تابکه جردن و اسپول جرد و فیشکین رند و مایر مایکل و فیشکین رند و پاتل نیل و هنشاو کریس و هال آماندا و شوارتز بری و فیشکین رند و سالیوان دنی و فیشکین رند و شوارتز Barry & Fishkin Rand & Tabke Jordan & Mayer Michael & Fishkin Rand & Patel Neil & Henshaw Chris & Hall Amanda و همکاران. «وبلاگ مرکزی Google Webmaster». 2005-2019 (وب).
  2. «دستورالعمل‌های Google Webmaster». فرهنگ لغت اینترنت آکسفورد (چاپ).
  3. Cutts Matt et al.. “Google Webmaster Help Center.” 2008-2019 (وب).
  4. “راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو.” فرهنگ لغت اینترنت آکسفورد (چاپ).
  5. “راهنمای شروع SEO گوگل.” فرهنگ لغت اینترنت آکسفورد (چاپ).