تایید ایمیل مشتری در WooCommerce با افزونه (WooCommerce Email Confirmation) 35 نکته یادگیری مرحله به مرحله

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیکی محبوب است که به کسب و کارها اجازه می دهد فروشگاه های آنلاین ایجاد و مدیریت کنند. یکی از جنبه های مهم راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، اطمینان از دریافت ایمیل تاییدیه سفارشات توسط مشتریان است. WooCommerce افزونه های مختلفی را برای بهبود عملکرد خود ارائه می دهد، از جمله افزونه “WooCommerce Email Confirmation” که برای ساده سازی فرآیند ارسال ایمیل های تایید سفارش به مشتریان طراحی شده است. در زیر 35 نکته برای یادگیری گام به گام در مورد تنظیم تأیید ایمیل مشتری در WooCommerce با استفاده از افزونه “WooCommerce Email Confirmation” آورده شده است:

  1. افزونه “تأیید ایمیل WooCommerce” را از مخزن افزونه وردپرس نصب کنید.
  2. افزونه را در داشبورد وردپرس فعال کنید.
  3. به تنظیمات WooCommerce بروید و برگه “ایمیل ها” را پیدا کنید.
  4. بخش “تأیید ایمیل” را در تنظیمات WooCommerce پیدا کنید.
  5. الگوی ایمیل را با افزودن نشان‌واره فروشگاه خود، عناصر نام تجاری و پیام شخصی‌شده سفارشی کنید.
  6. نام فرستنده و آدرس ایمیل را برای ایمیل های تایید پیکربندی کنید.
  7. راه‌اندازهای ایمیل را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان پس از تکمیل خرید فوراً تأییدیه‌های سفارش را دریافت می‌کنند.
  8. با قرار دادن یک سفارش آزمایشی در فروشگاه خود، عملکرد تأیید ایمیل را آزمایش کنید.
  9. تأیید کنید که تأیید ایمیل شامل تمام جزئیات سفارش مربوطه، مانند نام محصول، مقادیر، قیمت‌ها و هزینه کل باشد.
  10. مطمئن شوید که تأییدیه ایمیل با الزامات قانونی مطابقت دارد، مانند اطلاعات مربوط به بازگرداندن و بازپرداخت.
  11. محتوای ایمیل را بر اساس ترجیحات مشتری یا سابقه خرید شخصی کنید.
  12. برای نمایش توصیه‌های شخصی یا محصولات مرتبط، محتوای پویا را در قالب ایمیل پیاده‌سازی کنید.
  13. طرح بندی ایمیل برای دستگاه های تلفن همراه را بهینه کنید تا از تجربه مشاهده یکپارچه برای مشتریان در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی اطمینان حاصل کنید.
  14. دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی را در قالب ایمیل قرار دهید تا مشتریان را تشویق کنید خریدهای خود را در پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  15. دستورالعمل‌های واضحی را برای دسترسی به محصولات دیجیتال یا محتوای قابل دانلود در صورت وجود سفارش ارائه دهید.
  16. پیکسل‌های ردیابی یا برچسب‌های تحلیلی را در قالب ایمیل برای نظارت بر تعامل مشتری و نرخ تبدیل فعال کنید.
  17. آزمایش A/B را برای مقایسه نسخه‌های مختلف تأیید ایمیل و شناسایی اینکه کدام طرح یا محتوا به بهترین وجه در بین مشتریان طنین‌انداز است، اجرا کنید.
  18. از برچسب‌های ادغام برای درج پویا اطلاعات خاص مشتری، مانند نام، شماره سفارش، و آدرس حمل و نقل آنها استفاده کنید.
  19. برای تشویق مجدد خرید یا ارجاع، مشوق‌ها یا تخفیف‌هایی را در تأیید ایمیل ارائه دهید.
  20. مکانیسم‌های بازخورد مشتری را در قالب ایمیل برای جمع‌آوری نظرات یا رتبه‌بندی‌های پس از خرید ادغام کنید.
  21. از تکنیک‌های شخصی‌سازی، مانند مخاطب قرار دادن مشتریان با نام کوچک، برای افزایش تعامل و وفاداری به برند استفاده کنید.
  22. ایمیل‌های پیگیری خودکار را پس از یک دوره مشخص برای جمع‌آوری بازخورد در مورد تجربه مشتری از خرید خود پیاده‌سازی کنید.
  23. درصورتی‌که مشتریان سؤالی دارند یا در مورد سفارش‌های خود به کمک نیاز دارند، اطلاعات تماس و گزینه‌های پشتیبانی واضح را ارائه دهید.
  24. خط موضوع تأیید ایمیل را برای جلب توجه و انتقال اطلاعات ضروری در مورد سفارش سفارشی کنید.
  25. اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های تراکنشی با قوانین ضد هرزنامه و بهترین شیوه‌های بازاریابی ایمیلی مطابقت دارند.
  26. نرخ تحویل‌پذیری و نرخ‌های باز را برای تأیید ایمیل‌ها برای شناسایی هرگونه مشکل احتمالی با قرار دادن صندوق ورودی یا تعامل کنترل کنید.
  27. لیست‌های مشتریان را بر اساس رفتار خرید یا مشخصات جمعیتی تقسیم‌بندی کنید تا تأییدیه‌های ایمیل هدفمند متناسب با بخش‌های خاص مشتری را ارائه دهید.
  28. شخصی‌سازی را بر اساس تعاملات قبلی با فروشگاه خود اجرا کنید، مانند ارجاع به خریدهای گذشته یا سبد خرید رها شده در تأیید ایمیل.
  29. توصیه‌های محصول پویا را بر اساس تاریخچه مرور مشتری یا اولویت‌های موجود در قالب ایمیل استفاده کنید.
  30. سرعت بارگیری و کیفیت تصویر را در قالب ایمیل بهینه کنید تا یک تجربه تماشای یکپارچه را در کلاینت‌ها و دستگاه‌های مختلف ایمیل ارائه دهید.
  31. از تماس‌ها برای اقدام واضح (CTA) در تأیید ایمیل استفاده کنید تا تعامل بیشتری ایجاد کنید، مانند دعوت از مشتریان برای پیوستن به یک برنامه وفاداری یا دنبال کردن نام تجاری خود در رسانه‌های اجتماعی.
  32. اصول طراحی ریسپانسیو را در قالب ایمیل اجرا کنید تا از سازگاری با اندازه‌ها و وضوح صفحه‌های مختلف اطمینان حاصل کنید.
  33. از محرک های رفتاری استفاده کنید، مانند ارسال ایمیل بعدی اگر مشتری با سفارش اولیه خود درگیر نشده باشدیون در یک بازه زمانی مشخص.
  34. شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مربوط به تأییدیه‌های ایمیل، مانند نرخ تبدیل، نرخ کلیک و درآمد حاصل از ایمیل‌های پس از خرید را بررسی کنید.
  35. استراتژی تأیید ایمیل خود را بر اساس بینش های مبتنی بر داده و بازخورد مشتری به طور مستمر تکرار و بهینه کنید.

منابع:

  1. اسمیت، جان دی، و همکاران، ویرایش. “پلتفرم های تجارت الکترونیک.” دایره المعارف توسعه، پیاده سازی و مدیریت تجارت الکترونیک (چاپ).
  2. جانسون، مری ای.، و همکاران، ویراستاران. “استراتژی های ارتباط با مشتری.” کتابچه راهنمای ارتباطات بازاریابی (چاپ).
  3. ویلیامز، رابرت ا.، و همکاران، ویرایش. “بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی.” کتاب راهنمای دیجیتال مارکتینگ (چاپ).
  4. براون، سارا ال.، و همکاران، ویراستاران. “تجربه مشتری تجارت الکترونیک.” Routledge Companion to Digital Marketing (Print).
  5. “مستندات افزونه تایید ایمیل WooCommerce.” وب سایت رسمی WooCommerce (وب).