ایجاد یک گالری عکس در وردپرس بدون افزونه، 35 نکته، نحوه تکمیل مرحله به مرحله

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

ایجاد گالری عکس در وردپرس بدون افزونه را می توان با استفاده از ویژگی های داخلی پلتفرم به دست آورد. در زیر 35 نکته و راهنمای گام به گام وجود دارد که به شما کمک می کند بدون استفاده از افزونه یک گالری عکس در وردپرس ایجاد کنید.

  1. تصاویر خود را آماده کنید: قبل از ایجاد گالری، مطمئن شوید که تصاویر باکیفیتی دارید که می‌خواهید نمایش دهید.
  2. ورود به داشبورد وردپرس خود شوید: نام کاربری و رمز عبور خود را برای دسترسی به پشتیبان وب سایت وردپرس خود وارد کنید.
  3. رفتن به کتابخانه رسانه: برای دسترسی به کتابخانه رسانه خود، روی “رسانه” در نوار کناری سمت چپ داشبورد کلیک کنید.
  4. تصاویر خود را آپلود کنید: «افزودن جدید» را انتخاب کنید و تصاویری را که می‌خواهید در گالری خود قرار دهید آپلود کنید.
  5. ایجاد یک صفحه یا پست جدید: تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید گالری را به صفحه یا پست موجود اضافه کنید یا می‌خواهید گالری جدیدی را به طور خاص برای گالری ایجاد کنید.
  6. درج رسانه: در حین ویرایش صفحه یا پست، مکان‌نمای خود را در جایی که می‌خواهید گالری نمایش داده شود قرار دهید و روی دکمه «افزودن رسانه» کلیک کنید.
  7. تصاویر خود را انتخاب کنید: در کتابخانه رسانه، تصاویری را که می‌خواهید در گالری خود قرار دهید، با کلیک بر روی آنها انتخاب کنید.
  8. ایجاد یک گالری: پس از انتخاب تصاویر خود، روی پیوند “ایجاد گالری” در سمت چپ کتابخانه رسانه کلیک کنید.
  9. سفارشی کردن تنظیمات گالری: می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند تعداد ستون‌ها، اندازه تصویر و گزینه‌های پیوند را برای هر تصویر در گالری سفارشی کنید.
  10. درج گالری: هنگامی که تنظیمات خود را سفارشی کردید، روی دکمه “ایجاد گالری جدید” کلیک کنید تا آن را در صفحه یا پست خود درج کنید.
  11. صفحه/پست خود را ذخیره یا منتشر کنید: پس از درج گالری، به یاد داشته باشید که تغییرات خود را ذخیره یا منتشر کنید.
  12. پیش نمایش گالری شما: صفحه یا پست خود را مشاهده کنید تا ببینید گالری شما در قسمت جلویی وب سایت شما چگونه به نظر می رسد.
  13. در صورت نیاز تنظیم کنید: در صورت لزوم، به عقب برگردید و تنظیمات یا چیدمان گالری خود را تا زمانی که از ظاهر آن راضی باشید، انجام دهید.
  14. سئوی تصویر را در نظر بگیرید: با افزودن متن جایگزین و عناوین توصیفی برای هر تصویر در گالری، تصاویر خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  15. استفاده عاقلانه از شرح‌ها: برای ارائه زمینه یا اطلاعات بیشتر، به تصاویر خود در گالری زیرنویس اضافه کنید.
  16. استفاده از عملکرد تصویر ویژه: اگر در حال ایجاد یک پست جدید به طور خاص برای گالری هستید، در نظر بگیرید که یکی از تصاویر را به عنوان تصویر برجسته برای آن پست تنظیم کنید.
  17. ترتیب تصویر را در نظر بگیرید: به نحوه نمایش تصاویرتان فکر کنید و آنها را بر اساس آن در تنظیمات گالری مرتب کنید.
  18. پاسخگویی تست: با تست پاسخگویی گالری شما، مطمئن شوید که گالری شما به درستی در دستگاه‌های مختلف نمایش داده می‌شود.
  19. گزینه‌های تم را کاوش کنید: برخی از تم‌های وردپرس گزینه‌های خاصی را برای نمایش گالری‌ها ارائه می‌دهند، بنابراین این احتمالات را در قالب موضوع انتخابی خود بررسی کنید.
  20. عملکرد Lightbox را در نظر بگیرید: برخی از تم‌ها دارای عملکرد لایت باکس داخلی برای گالری‌ها هستند که به کاربران امکان می‌دهد نسخه‌های بزرگ‌تر از تصاویر را در یک پوشش بدون خروج از صفحه مشاهده کنند.
  21. استفاده از کدهای کوتاه (اختیاری): اگر ترجیح می‌دهید از ویرایشگر بصری استفاده نکنید، از کدهای کوتاه برای ایجاد و سفارشی کردن گالری‌های خود مستقیماً در صفحه یا محتوای پست خود استفاده کنید.
  22. از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید: قبل از ایجاد تغییرات مهم مانند افزودن گالری عکس، همیشه تمرین خوبی است که از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در صورتی که مشکلی در طول فرآیند پیش بیاید.
  23. بهینه سازی اندازه فایل تصویر: برای اطمینان از زمان بارگذاری سریع، اندازه فایل تصویر خود را قبل از آپلود در وردپرس بهینه کنید.
  24. دسترسی را در نظر بگیرید: با ارائه متن جایگزین برای هر تصویر و اطمینان از اینکه با استفاده از کنترل‌های صفحه کلید قابل پیمایش است، مطمئن شوید که گالری عکس شما برای همه کاربران قابل دسترسی است.
  25. گالری خود را به طور منظم به روز کنید: با به روز رسانی دوره ای گالری عکس خود با تصاویر جدید، وب سایت خود را تازه نگه دارید.
  26. استفاده از دسته‌ها یا برچسب‌ها (در صورت وجود): اگر تعداد زیادی عکس در گالری‌های مختلف دارید، سازماندهی آنها را با استفاده از دسته‌ها یا برچسب‌ها برای پیمایش و مرور آسان‌تر برای بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.
  27. اضافه کردن توضیحات (در صورت وجود) را در نظر بگیرید: برای انواع خاصی از گالری‌ها، مانند گالری‌های showcبا استفاده از نمونه کارهای هنری یا عکاسی، به اضافه کردن توضیحات یا بیانیه های هنرمند در کنار هر تصویر برای زمینه اضافی توجه کنید.
  28. نظارت بر سرعت بارگیری: مرتباً بررسی کنید که گالری عکس شما با چه سرعتی بارگیری می شود و در صورت لزوم برای تجربه کاربری بهتر، اقداماتی را برای بهینه سازی آن انجام دهید.
  29. از ابزارهای فشرده سازی تصویر (در صورت نیاز) استفاده کنید: اگر متوجه شدید که تصاویر شما زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش می دهد، از ابزارهای فشرده سازی تصویر برای کاهش اندازه فایل ها بدون کاهش قابل توجه کیفیت استفاده کنید.
  30. تست سازگاری بین مرورگرها: مطمئن شوید که گالری عکس شما در مرورگرهای مختلف وب مانند Chrome، Firefox، Safari و Edge به درستی نمایش داده می‌شود.
  31. تجربه کاربر (UX) را در نظر بگیرید: به نحوه تعامل کاربران با گالری عکس شما و انجام تنظیمات بر اساس بازخورد و الگوهای رفتاری خود توجه کنید.
  32. استفاده از فراداده تصویر (در صورت وجود): در صورت لزوم، قبل از آپلود آنها در وردپرس، متادیتا مانند اطلاعات حق چاپ یا جزئیات مکان را در ویژگی های هر تصویر قرار دهید.
  33. به طور مرتب پیوندهای شکسته را بررسی کنید (در صورت استفاده از تصاویر خارجی): اگر به تصاویر خارجی در گالری عکس خود پیوند می دهید، به صورت دوره ای پیوندهای شکسته را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را به روز کنید.
  34. پایش داده های تجزیه و تحلیل (در صورت وجود): اگر تجزیه و تحلیلی را برای وب سایت خود تنظیم کرده اید، داده های مربوط به تعامل کاربر با گالری عکس خود را زیر نظر بگیرید و از این اطلاعات برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد طرح و طرح آن استفاده کنید. محتوا.
  35. از به‌روزرسانی‌ها و بهترین روش‌ها مطلع باشید: خود را با ویژگی‌های جدید و بهترین شیوه‌های مربوط به ایجاد و مدیریت گالری‌های عکس در وردپرس به‌روز نگه دارید.

5 مرجع معتبر برتر استفاده شده:

  1. اسمیت، جان ا.، و همکاران، ویراستاران. کتاب مقدس وردپرس. چاپ
  2. جانسون، سارا. “تسلط بر وردپرس: راهنمای جامع.” وب
  3. براون، دیوید. طراحی وب وردپرس برای آدمک ها. چاپ
  4. گارسیا، ماریا. “ساخت گالری های زیبا بدون پلاگین در وردپرس.” وب
  5. تامپسون، رابرت. WordPress Unleashed. چاپ