instafamous: نحوه ساخت یک برند شخصی در اینستاگرام

شاید بیش از هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام این فرصت را برای شما ایجاد کند که واقعاً وزوز ایجاد کنید.

اتصال به افرادی همفکر که علاقه ای به آنها دارند و می خواهند اطلاعات مشابه بیشتری را ببینید ، به شما امکان می دهد فرصتی نادر برای به دست آوردن دنبال کننده هایی داشته باشید که شما را دوست خواهند داشت.

به گفته این ، هنوز هم مهارت و اندیشه ای لازم است تا بتواند از صدها حساب احتمالی دیگر که در پی آن هستند جدا شود. در اینجا نکاتی برای کمک به شما در تبدیل شدن به سیستم ناخوشایند آورده شده است.

در اینستاگرام استراتژیک بگیرید

مانند سایر تلاشهای بازاریابی خود ، می خواهید در حساب اینستاگرام خود خلاقیت پیدا کنید. با در نظر گرفتن عوامل زیر برنامه و استراتژی را تشریح کنید:

خلاقیت

     

  • اهداف و اهداف: مانند هر استراتژی بازاریابی ، باید تصمیم بگیرید که با حساب خود به چه چیزی می خواهید برسید. آیا در کل می توانید برخی از آدرس های ایمیل ، بازدیدهای وب ، آگاهی از مارک ، فروش یا چیز دیگری را بدست آورید؟ تعیین اهداف شما به شما در رسیدن به مطالب خود کمک می کند.

     

  • هدف شما: شما همچنین می خواهید هدف ایده آل خود را در نظر بگیرید ، زیرا این امر همچنین به شما در تهیه برنامه محتوای خود کمک می کند و همچنین به شما نشان می دهد که چه نوع اکانت های اینستاگرامی را دنبال می کنید.

     

  • یافتن طاقچه شما: انتخاب یک طاقچه به شما امکان می دهد تا روی چگونگی تبدیل شدن به هر آنچه که می فروشید تمرکز کنید. به رقابت خود نگاه کنید تا ببینید جایی که خودشان می بینند. آن را طاقت فرسا کنید ، و شما به یک رهبر فکری تبدیل خواهید شد که مردم می خواهند به آن گوش دهند.

     

  • محتوای برنامه ریزی شده : برنامه ای را تعیین کنید تا بتوانید با ارسال های منظم هماهنگ باشید. شما همچنین می خواهید برنامه ای را برای تعیین آنچه پست خواهید کرد ، چند بار و چه موقع داشته باشید. برنامه شما همچنین باید هشتگهایی را که برای هر پست از آنها استفاده خواهید کرد ، دربردارد

    برنامه ریزی

     

  • ارزیابی: اطمینان حاصل کنید که برای پیگیری نتایج خود از جمله نظرات ، لایک ، دنبال کننده ، ترافیک ، تبدیل و هرگونه تغییر در فروش ، وقت خود را صرف می کنید.

مارک آن را خوب کنید

هرچه برند خود را بهتر بشناسید ، این مرحله آسانتر می شود. شما باید درک کنید که چه کسی هستید و از کجا به سر می برید تا به بهترین روش برای جذب مردم به دنیای خود بیابید. Play-Doh دارای نام تجاری down pat است.

آنها می دانند مخاطبان و مشتریان آنها چه کسانی هستند و هر روز آنها را درگیر پست های خود می کنند. شما باید پیروان ، نه تنها با محصولات و خدمات خود ، بلکه با محتوا که به آنها نگاه می کنند ، ارزش خود را نشان دهید. شما می خواهید آنها بگویند ، “سلام ، من این را دوست دارم! بیشتر به من نشان بده.” با این حال ، شما نمی خواهید در تلاش بودن بیش از حد منحصر به فرد باشید تا افراد نتوانند شما را تشخیص دهند.

فراموش نکنید که مارک تجاری شما باید در تمام تلاشهای بازاریابی شما سازگار باشد ، بنابراین لحن و روش شما نباید با هیچ بازاریابی دیگری که انجام داده اید یا انجام می دهید متفاوت باشد. با رنگ ها ، قلم ها و آرم های برند خود سازگار باشید. به این فکر کنید که مردم چه می بینند و اگر به اندازه کافی فریب خورده باشند که از شما پیروی کنند.

شما باید موارد را برای مخاطبان خود جذاب نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان فعلی شما خاموش نمی شوند ، زیرا شما به مارک مورد علاقه آنها صادق نیستید. شما به یک موضوع منسجم نیاز دارید که واضح و مختصر باشد ، بنابراین برند شما با مشتریان شما طنین انداز می شود.

فراموش نکنید که هشتگ را فراموش کنید

مارک ها با استفاده از هشتگ کشف می شوند. آنها خرده نانهایی هستند که به درب ، سایت یا خدمات شما منتهی می شوند. یادگیری چگونگی ایجاد هشتگ به شما در جذب هرچه بیشتر کمک می کند. از اینکه از این مسابقه الهام بگیرید و ببینید چه چیزی از آنها استفاده می کنید نترسید. هشتگ ها با طاقچه شما صحبت می کنند. همچنین می توانید برخی از حساب های مورد علاقه خود را دنبال کنید و ببینید که چگونه از هشتگ استفاده می کنند. این روشهایی را برای خلاقیت با هشتگ خود فراهم می کند.

البته انتخاب های واضح شامل محصولات و خدمات شما می باشد. اگر شما هنوز یک گوروی هشتگ نیستید ، در اینجا ایده هایی برای الهام گرفتن وجود دارد:

ایده

     

  • تصاویری که از آنها استفاده می کنید
  •  

  • طاقچه و صنعت شما
  •  

  • تخصص شما
  •  

  • انجمن شما یا جایی که ممکن است در یک رویداد حضور داشته باشید

در صورت امکان حداقل از دو کلمه در هشتگ های خود استفاده کنید و از اصطلاحات این صنعت نترسید.

اشتراک گذاری و به اشتراک گذاشتن به طور یکسان

محبوب ترین اکانت های اینستاگرام تمایل دارند افرادی که در جامعه برجسته هستند و برخی موارد زیر را دنبال می کنند.

تأثیرگذار در صنعت و جامعه خود مکان مناسبی برای شروع است زیرا این امر به دیگران اجازه می دهد تا در جامعه با شما درگیر شوند. این دنیای شما مانند من است و من شما را دوست دارم ، بنابراین اشتراک گذاری ضروری است.

جالب اینجاست که اینستاگرام حساب شماره یک اینستاگرام است. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟

شما می توانید این کار را با دوست داشتن و اظهارنظر مثبت انجام دهید ، که به شما امکان می دهد مردم شما را ببینند و به شما کمک می کنند بگویند “ببینید ، من هم خیلی باحال هستم.” شما همه چیز در مورد وقتی آنها شما را ببینند ، می خواهند شما را نیز دنبال کنند و به زودی ارزش شما را پیدا می کنند.

مراقب باشید با اشتراک گذاری گریبانگیر نشوید. همیشه اطمینان حاصل کنید که به مارک شما مربوط است به گونه ای که طرفداران خود را درگیر داستانی که می خواهید برای گفتن کنید ، نگه دارید. اگر توله سگ ها را دوست دارید همینطور باشید ، اما اگر توله سگ ها هیچ ارتباطی با شلوار جین که می فروشید ، توله سگ ها را به خودتان ندهید.

آن را ادامه دهید ، آن را درگیر نگه دارید

رسانه های اجتماعی می توانند یک چالش باشند و به زمان نیاز دارند. شما باید دائماً در اینستاگرام باشید ، تا بتوانید برای دیدن مردم هماهنگ و فعال باشید. تلاش می کند حداقل روزی یک بار با استفاده از پست های ارزشمند و جالب بنویسید. و ذکر شد ، این یک خیابان دو طرفه است ، بنابراین شما باید در مورد پسندیدن و توضیحات حساب های خود را دنبال کنید و به دنبال شما هستند.

اینستاگرام یک سکوی پرمخاطب است که دید و مشارکت همه چیز را دارد. برای ماندن در ذهن خود هماهنگ باشید و از ارسال خود در ادامه مطلب خودداری کنید. شانل یکی از اکانت های برتر اینستاگرام است.

آنها از منابع تاریخی نه تنها Coco ، بنیانگذار این برند ، بلکه فلاش بک های مد استفاده می کنند که fashionistas را درگیر خود می کند. چیزهای هیجان انگیز را حفظ کنید و مطمئن شوید که پست های شما همه موارد لازم را برای درگیر کردن پیروان شما از جمله:

     

  • تصاویر : تصاویر با کیفیت عالی ضروری است تا افراد را علاقمند کند. تصاویر باید با مارک و فتنه شما مطابقت داشته و کنجکاوی را جلب کنند.

     

  • مکان: محل کسب و کار یا رویدادی را که شرکت شما برای تقویت تعامل برگزار می کند ، برچسب بزنید.

     

  • زیرنویسها و متن: قانون هشت ثانیه ای را برای توجه به خاطر بسپارید ، بنابراین زیرنویس هایی روشن را بنویسید که در پیام های آنها جذاب و غیرقابل توصیف هستند.

     

  • فراخوان به عمل : آن کلیکها و اشتراک گذاری ها را دریافت کنید.

     

  • هشتگ: الزامی است تا شما را به سمت جذب هوادار جدید بکشاند.

     

  • نامزدی : با دیگران رفتار کنید همانطور که می خواهید آنها را با شما انجام دهند ، و این نظرات را ادامه دهید تا دیگران را ترغیب به انجام همان کار با شما کنند.