راهنمای اهداف گوگل Analytics: نحوه تنظیم و پیگیری KPI خط پایین شما

اگر شما هر روز از گوگل Analytics استفاده نمی کنید ، می تواند یک کابوس برای حرکت باشد. بنابراین بسیاری از مسیرها ، گزارش های زیادی و زمان کمی برای یادگیری آنها وجود دارد. با این حال ، تنظیم اهداف خود یکی از مهمترین معیارهای تجاری است که می توانید آنرا ردیابی کنید. این بدان دلیل است که اهداف عملیاتی هستند که شما می خواهید مشتریان در وب سایت شما انجام دهند … KPI خط انتهایی شما در برنامه اندازه گیری خود تعریف می کنید.

اهداف معیارهایی هستند که مهمترین آنها در رشد تجارت شما نقش دارند.

چطور؟ اهداف خوب به شما کمک می کنند تلاش های نسل سرب خود را با سهولت ، سرعت و دقت دنبال کنید. به عنوان مثال ، اهداف می توانند به شما بگویند چند نفر در فرم تماس با شما و نرخ تبدیل آن فرم ثبت نام کرده اند.

در زیر شما را از انواع مختلفی که می توانید تنظیم کنید ، جستجو می کنم – معنی هرکدام ، چرا از آن استفاده می کنید و چگونه می توانید اهداف خود را برای ردیابی تنظیم کنید.

همچنین یاد می گیرید که چگونه تکمیل اهداف و داده های نرخ تبدیل خود را در گوگل Analytics مشاهده کنید.

توجه: اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید با استفاده از یک هدف درآمد را پیگیری نکنید – از مسیر تجارت الکترونیکی استفاده کنید. ما یک روز دیگر را در یک جلسه جداگانه پوشش خواهیم داد.

معیارهایی که می توانید با تنظیم اهداف دنبال کنید:

     

  • تعداد تبدیل ها.
  •  

  • نرخ تبدیل وب سایت شما.
  •  

  • کدام کمپین بازاریابی بیشترین تبدیل را برای تجارت شما ایجاد می کند.
  •  

  • در چه مقطعی از کاربران قیف فرو می ریزند (برای ثبت مسیر کاربر باید ابتدا قیف هایی را تنظیم کنید – ما به شما نشان می دهیم که چگونه زیر است).

صبر کنید: اهداف را فقط برای انجام آن تنظیم نکنید

توجه: اهداف برای هر گزارش گزارشی محدود به ۲۰ هستند.

تنظیم یک هدف عملی نیست که شما فقط باید آن را انجام دهید تا تیک صندوق را بزنید – شما می دانید مواردی را که من در مورد آنها صحبت می کنم. هدف باید چیزی باشد که به خط مشی اصلی شما و یا رشد اقتصادی کمک می کند. این باید به شما در دستیابی به KPI بازاریابی دیجیتال کمک کند. اگر اینطور نشود؟ آن را تنظیم نکنید. به یاد داشته باشید: بهترین اقدامات مربوط به اهداف که به خط مشی اصلی شما کمک می کنند – برای مثال ، اهداف تولید مثل منجر به فرم تماس را دنبال می کنید.

اقتصادی

مرحله ۱ – هدف را در گوگل Analytics تنظیم کنید:

     

  • وارد حساب گوگل Analytics خود شوید و در قسمت بالای صفحه حساب کاربری خود را انتخاب کنید.
  •  

  • به شما سه ستون جداگانه “حساب” ، “دارایی” و “نمایش” ارائه می شود.
  •  

  • در ستون “مشاهده” (آخرین ستون است) “مشاهده” را انتخاب کنید.
  •  

  • بر روی دکمه قرمز “هدف جدید” در بالای جدول کلیک کنید.
  •  

  • گزینه قالب را انتخاب کنید.

مرحله ۲ – نوع هدف خود را انتخاب کنید:

در اینجا توصیف آسان هر نوع هدف آسان است. این به شما کمک می کند تا بهترین نوع / انواع هدف را تصمیم بگیرید که به شما کمک می کند تا بیشترین اهداف مهم بازاریابی دیجیتال و KPI خود را اندازه بگیرید …

دیجیتال

     

  • مقصد – صفحات html مانند صفحات تشکر از شما و صفحه های تأیید که بعد از بارگیری صفحات فرود یا ورود به سیستم ظاهر می شوند.
  •  

  • مدت زمان – حداقل مدت زمانی که دوست دارید کاربران قبل از مشاهده شدن آن به عنوان اتمام هدف ، در وب سایت خود بگذرانند.
  •  

  • صفحات / صفحه – چند صفحه در یک جلسه مشاهده شد ، به عنوان مثال. می توانید حداقل ۳ صفحه را تنظیم کنید.
  •  

  • رویداد – به عنوان مثال فعل و انفعالات کاربر مانند زمانی که یک کاربر ویدیو را پخش می کند ، روی یک تبلیغ وابسته کلیک می کند ، برای یک خبرنامه ثبت نام می کند یا در وبلاگ شما نظر می دهد.