هک های دیجیتال – چگونه نمی توان پشت سر گذاشت

نگه دارید یا عقب مانده اید

با وجود توجه به توجه بازاریابی دیجیتال در سالهای اخیر ، بسیاری از مشاغل نسبت به جذب بسیار کند هستند. طبق مطالعه Ciceron ، به طور متوسط ​​تنها ۲۵٪ بودجه بازاریابی به استراتژی های دیجیتال اختصاص می یابد. این امر بسیاری از مشاغل را پشت سر می گذارد و بازاریابی دیجیتال برای استراتژی های موثر بازاریابی بسیار ضروری است.

دیجیتال

چرا بازاریابی دیجیتال؟

بازاریابی دیجیتال برای ماندگاری یک تجارت ضروری است. در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، با سرعت فوق العاده ای در حال رشد است و کسب و کارهایی که از آن استفاده می کنند دارای یک مبنای قابل اندازه گیری و محکم برای تدوین استراتژی های جدید بازاریابی هستند. مسیر بازاریابی دیجیتال راه های مختلفی را در خود دارد – رسانه های اجتماعی ، تلفن همراه ، جستجو و غیره.

با توجه به این که بسیاری از افراد تلفن همراه خود را در هر زمان معینی در دسترس دارند (طبق گفته Forbes ، ۹۱٪) ، بازاریابی موبایل مهم است. این امر همچنین در بازاریابی رسانه های اجتماعی نقش دارد. با بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار بین آنها ، فیس بوک و توییتر دسترسی گسترده ای برای استراتژی های بازاریابی دیجیتال دارند.

موبایل

“شما نمی خواهید یک فروش با توییت بسته شود ، اما در خدمات مالی ، افراد تجاری می خواهند بدانند که شما اعتبار دارید و این یکی از راه هایی است که می توانیم نشان دهیم که ما صنعت را می شناسیم.” سعید ، مدیر بازرگانی با Red Efectiva ، به دنیای معاملات

نکاتی برای ماندن در بالای بازی خود

انتشارات بازاریابی دیجیتال

به روز ماندن با جدیدترین تحولات در بازاریابی دیجیتال برای شما سود بزرگی خواهد بود. منابع Econsultancy و Drum منابع خوبی برای برآورده کردن نیازهای دیجیتال مارکتینگ شما هستند. برای دریافت منابع بیشتر در کانالهای بازاریابی خاص ، موارد زیر را بررسی کنید:

– بازاریابی جستجو: Moz ، Koozai ، PPC Hero ، زمین موتور جستجو و ساعت موتور جستجو.

– بازاریابی محتوا: Hubspot ، راه وبلاگ من را بیابید.

بازاریابی محتوا

– رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی امروز ، ClickZ و Mashable.

بروشور