تبدیل به یک سوپراستار فروش اجتماعی شوید: به فروش ، اعتماد و ایجاد اعتماد اقدام کنید

براساس گزارشی که اخیراً توسط گروه آبردین انجام شده است ، طبق گزارش اخیر آبردین گروه ، فروشندگان از فروش اجتماعی به عنوان بخشی از فرایند فروش خود نسبت به همسالان خود فراتر رفته و ۲۳ درصد از سهمیه را بیش از همکاران خود فراتر گذاشته اند. برای این فروشندگان غیر اجتماعی کبوتر می شود ، ها؟

کبوتر

فروش اجتماعی (یا ایجاد و تقویت روابط آنلاین که منجر به فروش می شود) ثابت کرده است که به فروشندگان کمک می کند اهداف و اهداف خود را فراتر ببرند ، کمیسیون بالاتری را به خانه بکشند و با چشم اندازهای مثمر ثمر روابط برقرار کنند.

بنابراین اگر شما فروش اجتماعی ندارید ، بهانه شما چیست؟ وقت کافی نیست؟ دانش کافی نیست؟ هنوز نسبت به نتایج تردید دارید؟ خیلی تنبل؟

خوب ، این آمار فروش اجتماعی به سختی قابل بحث است:

     

  • بستن معاملات: ۱۰٫۸٪ فروشندگان اجتماعی ۵ یا بیشتر معاملات منسوب به رسانه های اجتماعی را بسته اند.
  •  

  • بهتر انجام دهید: ۷۲٫۶٪ از فروشندگان که از فروش اجتماعی به عنوان بخشی از روند فروش خود استفاده می کنند ، از همسایگان فروش خود فراتر رفته و بیشتر از ۲۳٪ از سهمیه را بیش از پیش کرده اند.
  •  

  • چشم انداز هدف: ۸۲٪ چشم اندازها از طریق رسانه های اجتماعی قابل دستیابی هستند.

در زیر ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید یک استراتژی فروش برنده اجتماعی را ایجاد کنید و چگونه می توانید زمان کمی برای جلب قلب و فروش را بهینه کنید.

فروش اجتماعی را می توان به یک مرحله سه مرحله ای تقسیم کرد: بهینه سازی نمایه ، اتصالات ساختمان و بسته شدن فروش.

فاز ۱ – نمایه لینک شده خود را برای فروش بهینه کنید

چه کاری می توانید برای من انجام دهید؟ خلاصه شما باید یک مشکل را حل کنید:

به عنوان یک فروشنده در تلاش برای گرم کردن چشم انداز ، خلاصه شما باید درمورد آنچه می تواند تجارت شما برای مشتریان انجام دهد محور باشد. بنابراین باید به نیازها و خواسته های چشم انداز خود بپردازید و به وضوح بیان کنید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند به آنها در حل مشکلات فشرده ترین آنها کمک کند. آیا نیاز به راهنمایی دارید؟ برای ایجاد خلاصه ای قوی تر که متناسب با خواسته های درونی چشم انداز شما باشد از HubSpot’s Make My Persona Tool استفاده کنید تا بتوانید از شخصیتهای واقعی زندگی استفاده کنید و از بینش مصرف کننده واقعی استفاده کنید.

مشکلات

چرا باید با شما صحبت کنم؟ نمایش سمت انسان شما:

صدای پروفایل خود را حرفه ای و در عین حال سبک و مکالمه نگه دارید. مردم می خواهند درست مانند خودشان کار کنند و از مردم بخرند – نه ربات یا هواپیماهای بدون سرنشین شرکتی. نترسید از چشم اندازهای شخصی خود بخواهید اعتماد خود را تقویت کنید (بله ، حتی اگر B2B باشید). همیشه شفافیت خود را نشان دهید ، از صحت و سقم آمار و ارقام ذکر شده اطمینان حاصل کنید ، قابلیت های محصول یا خدمات خود را اغراق نکنید و برای همیشه در حل مشکلات آینده خود متمرکز شوید. مهم است که به طور دقیق و واضح ارتباط برقرار کنید چگونه بهترین فرد برای کار هستید. بالاتر از همه؟ دوست داشتنی باشید

با چه کسی صحبت می کنم؟ شامل یک عکس حرفه ای:

با بارگذاری یک عکس حرفه ای می توانید نمایه پروفایل لینکدین خود را ۱۱٪ افزایش دهید. دوباره فکر نکنید که حرفه ای به معنای خسته یا کسل کننده است. اطمینان حاصل کنید که در لبخندتان لبخند می زند و به نظر می رسد قابل دسترسی ، آرام و دوستانه باشید. این نوع شخصی است که افراد می خواهند با آنها کار کنند و از آنجا خریداری کنند. اطمینان حاصل کنید که صورت شما حداقل ۶۰٪ عکس را به خود اختصاص می دهد و از عکس گرفتن در پس زمینه ساده و واضح اطمینان حاصل کنید.

بهینه سازی URL آدرس وب خود را با لینک بهینه کنید:

برای کمک به نام خود در نتایج جستجو ، URL خود را در آدرس وب لینکدین شخصی سازی کنید. برای تغییر مورد نظر خود ، روی پیوند واقع در بالای نمایه خود (یکی از نام و عنوان خود) کلیک کنید. بهتر است URL آدرس وب لینکدین خود را سفارشی کنید تا نام کامل شما نمایش داده شود (به عنوان مثال.www.linkedin.com/josephryan). اگر نام شما گرفته شده است ، چیزی را امتحان کنید که به آن نزدیک باشد.

فاز ۲ – اعتماد سازی را ایجاد کنید و توسط افراد مناسب دیده شوید

محتوای ارزشمندی را که به نیازهای چشم انداز پاسخ می دهد به اشتراک بگذارید:

برای دیدن نام خود توسط افراد مناسب و به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود ، مهم است که محتوای ارزشمندی را به اشتراک بگذارید. اگر خودتان محتوا ایجاد نمی کنید ، اطمینان حاصل کنید که محتوای ایجاد شده توسط تیم بازاریابی دیجیتال خود را به اشتراک می گذارید. با خود گپ بزنید و به آنها بگویید که اصلی ترین چالش ها با چشم انداز شما روبرو هستند. این به آنها کمک می کند تا محتوای هدفمند و مفید تری ایجاد کنند که به شما کمک می کند ، به نوبه خود ، آینده خود را گرم و خوشحال نگه دارید. انواع مطالب ارزشمند شامل پست های چگونه به وبلاگ ، فیلم های آموزشی ، ارائه ها ، گزارش های صنعت و نظرسنجی fسکه ها و غیره

دیجیتال

به گروههای مرتبط با لینک پیوند دهید و ارزش اضافه کنید:

اگر استناد به یک گروه لینکدین مشترک با چشم انداز خود داشته باشید ، ۷۰٪ بیشتر از شما می توانید یک قرار ملاقات داشته باشید. بنابراین مطمئناً ارزش خود را دارد تا ضمن شناسایی و پیوستن به گروههای معتبر در صنعت خود ، به آن توجه کنید. پیوستن به گروه های صحیح Linkedin به شما امکان می دهد تا با چشم انداز کیفیت ، روابط متقابل و مفیدی را برقرار کنید. با به اشتراک گذاشتن مطالب مفید (هم شما و هم سایر افراد) رهبری فکری نشان دهید و به دنبال فرصتهایی باشید که بتوانید به مردم کمک کنید. به عنوان مثال ، اگر شخصی سوالی را از شما بخواهد که جواب آن را می دانید ، این شانس شما برای صحبت کردن و ارائه ارزش واقعی است.

فاز ۳ – برقراری ارتباط و بستن فروش

برای ارتباط با افراد مناسب از جستجوی پیشرفته استفاده کنید:

هنگام جستجوی چشم اندازهای جدید ، از ابزار جستجوی پیشرفته لینکدین استفاده کنید. دارای ده ها فیلتر جستجو است که به شما کمک می کند جستجوی خود را بر اساس صنعت ، عنوان شغلی ، مکان ، عملکرد ، سطح سالخوردگی ، زمان صرف شده در کار و غیره محدود کنید. برای استفاده از ویژگی Advanced می توانید بر روی دکمه “Advanced” در سمت راست کلیک کنید. در کادر جستجو ، عبارت جستجو را وارد کرده و جستجو را کلیک کنید.

با استفاده از InMail تماس برقرار کنید (مورد توجه و احتیاط قرار دهید):

هنگامی که نام خود را در انجمن لینکدین خود ایجاد کردید ، به طور مداوم نشان داده اید که می توانید با به اشتراک گذاشتن مطالب مفید ارزش خود را اضافه کنید و دوست دارید در هر جا که بخواهید کمک کنید ، می توانید به بارورترین چشم انداز خود نزدیک شوید. پیام های خود را کوتاه ، شلوغ و تا حدی نگه دارید و روی ارزشی که به چشم انداز خود ارائه می دهید تمرکز کنید. البته ، باید InMail شما شخصی سازی شود و از نام نام خانوادگی شما شروع شود. همچنین می توانید مواردی را که مشاهده کرده اید در لینکدین به اشتراک بگذارید – مثلاً یک پست وبلاگ عالی که آنها نوشته اند ، امتحان کرده و ذکر کنید. با امضای دوستانه به سیستم وارد شوید و به آنها بگویید که مراحل بعدی برای برقراری ارتباط با شما در ارتباط هستند.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک