نان تلفنی درب منزل / شیوه جدید فروش نان!!

نون تلفنی درب منزل / روش جدید فروش نون!!

با اجرای فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها در بخش نون و زیاد شدن قیمت این کالا، نانواییا واسه جذب مشتری و حفظ مشتریان قدیمی خود، نون رو بدون هزینه حمل با درخواست تلفنی مشتریان، درب منزل اونا تحویل میدن.

به گزارش مهر، این روزا با اجرای فاز دوم اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها و زیاد شدن قیمت نون با مصوبه ستاد هدفمندی یارانه ها، مردم بازم باید یه پله بالاتر از گذشته، نسبت به بهینه سازی مصارف خود مخصوصا در نون، اهتمام ورزند، به خاطر همین شاید افزایش خیره کننده قیمت نون نسبت به قبل از اجرای قانون، تونست مردم رو کمی در مصارف خود صرفه جو کنه، اما در آخر آمارها بیان کننده این بود که تنها مصارف گندم، آرد و نون ۱۵ درصد مورد صرفه جویی واقع شه.

این درحالیه که در فاز دوم اجرای قانون، به دلیل افزایش یه پله دیگه در قیمت که در بعضی از شهرها حتی تا ۲۵ درصد زیاد شدن قیمت نسبت به مرحله اول اجرای قانون در بخش گندم، آرد و نون رو رقم زده، مردم بازم در خرید و مصارف خود دقت نظر بیشتری به خرج میدن.

در عین حال، به نظر می رسه همین امر دلیل شده که نانوایان هم اگه میخوان مشتریان خود رو مثل گذشته داشته باشن و از گردونه رقابت فروش نون حذف نشن، مجبور شن تا به سمت بهینه سازی پخت و کیفیت اون حرکت کنن. اما این تنها شرط باقی موندن اونا در گردونه رقابت نانوایانی که با بکاربستن تکنولوژیای روز و دقت در روند پخت بازم در میدون رقابت موندگار هستن، نیس؛ بلکه اونا باید نظر مشتری رو بیشتر از رقبای خود جلب کنن.

این وسط، در مرحله اول اجرای قانون نانوایان به ترفندهای مختلفی واسه فروش نون خود متوسل شدن که در کنار کیفیت، بتونن رضایت مشتری رو هم جلب کنن.

مثلا بعضی نانوایان با پوشیدن لباس متحدالشکل و آرایش ظاهری مغازه های خود، تلاش کردن تا محیطی مناسب رو واسه خریداران و مشتریان خود جفت و جور کنن، یه سریای دیگه هم مغازه نانوایی رو مجهز به صندلی کردن تا اگه فردی توانایی ایستادن در صف رو نداره، خیلی اذیت نشه. یه سریای دیگه هم با روی باز پذیرای مشتریان بودن و تلاش می کردن تا اونا رو راضی از مغازه های خود بیرون بفرستن.

اما در مرحله دوم اجرای قانون که قیمت نون هم زیاد شده، بعضی از نانوایان دست به ترفندهای جدیدی واسه فروش نون خود زده ان، طوری که با اشتغالزایی، چندین نفر رو به عنوان پیک موتوری استخدام کردن تا سفارشات تلفنی مردم رو به دست اونا برسونه.

این روش فروش در حال رونق گرفتن در مناطق جور واجور تهرانه و به دلیل اینکه خرید نون از طرف مردم با دقت نظر بیشتری انجام میشه، تونسته جایگاه خوبی رو میان مردم باز کنه، چراکه اونا بهتر می دونن حالا که قیمت حاملای سوخت بالا رفته، واسه خرید نون از خونه خارج نشن و بنزین صرف نکنن که یه عدد نون بخرن.

در مقابل، خریدهای مردم هم به سمت خریدهای هفتگی تغییر پیدا کرده، طوری که یه فرد بارها واسه خرید یه کالا به خارج از خونه مراجعت نکنه و یا اگه هم در طول هفته به کالایی نیاز داره، از راه یه تماس تلفنی اونو درب منزل خود دریافت کنه.

منبع: mehrnews.com

جمع آوری: آلامتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *